דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופנת נשים במידות גדולות 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 14437 פעמים ]

נשים גדולות,מעצבים ושמלות למידות גדולות
מאת: נאוה טלפיר , בורדו כפר מלל

התפיסה התרבותית הקובעת כי הרזון הוא סמל הכרחי ליופי, הולכת וחולפת מהעולם, כשניתן למצוא כיום בתפקידי מפתח רבים בתחום האופנה, הסטיילינג, הדוגמנות, הבידור והתקשורת נשים מלאות ויפות אשר מעפילות ביופיין על דוגמניות רבות אחרות. עיקר השינוי בתפיסה החברתית תרבותית, נובע בעיקר מהעובדה כי נשים רבות החלו מקבלות את מראן החיצוני ואת נתוניהן הטבעיים כמצב נתון ונכון, וכל עוד אין פגיעה בבריאותן ובכושרן הגופני, אין כל סיבה להסתיר את מראן, אלא להפך, לטפח ולהעצים את המראה כפי שיוכלו רק הנשים הגדולות לעשות.

מתוך נקודת מוצא זו, ומתוך בחינה מעמיקה של תחום האופנה לנשים הגדולות, החלטתי לחקור לעומק את תחום האופנה במידות גדולות לנשים, ומצאתי כי בארץ ישנו מחסור של ממש בבגדי מעצבים, שמלות או אביזרי אופנה במידות גדולות, והחלטתי להקדיש את פעילותי לאיתור מעצבים במסע חובק עולם, אשר פועלים בעיקר בעיצוב של שמלות אירועים או שמלות לשגרת היום, המיועדות בעיקר לנשים במידות הגדולות.

מעצבי על למידות גדולות

התייעצות עם מעצבי העל, סוכני דוגמניות ודמויות מובילות בתחום אופנה וסטיילינג לנשים הגדולות ברחבי העולם, הובילה להבנה כי בעת עיצוב שמלות ערב לנשים במידות גדולות, יש צורך בהתאמה של השמלה לאישה המתלבשת, ובוודאי שלא רק בהיבטים של  התאמת גודל, אלא בהבלטת חמוקיה וזוויות גופה, ובכך מקנה השמלה לאישה הלובשת אותה מראה סקסי יותר, מעוגל ומקומר יותר, התואם את המראה הנשי הרך והמושך. עוד עלה בכל השיחות כי ישנה חשיבות בלתי מבוטלת של התאמת אביזרי אופנה כגון חגורות, תיקים, צעיפים ועוד למראה המתקבל, וכי גם בתחום זה של אביזרי אופנה, קיים שוק מעצבים רחב היקפים במדינות המערב, ארצות הברית ואירופה, אשר עוסק כל כולו בעיצוב של אביזרים לנשים גדולות.

את היוקרה הזו, את האופנה הזו, ואת ההקדשה הזו של מעצבים אשר מקדישים את עיקר פעילותם לעיצוב של מוצרי אופנה, שמלות ובגדים יומיים לנשים הגדולות, החלטתי לרכז תחת קורת גג אחת, ולאפשר לנשים המגיעות אלי ליהנות מהאפשרות של התאמת השמלה הנכונה והבגד הנכון למבנה גופה, לקומתה ולתווי פניה, באופן המקצועי, האופנתי, הססגוני והנכון ביותר.

אודות נאוה טלפיר

נאוה טלפיר הקימה לפני כ 5 שנים את בורדו - מרכז אופנה למידות גדולות
בורדו- מרכז אופנה למידות גדולות" הפך לשם דבר ולמותג מוביל בתחום האופנה למידות גדולות . תחת קורת גג אחת מוצגות כ-45 פירמות חלקן יבוא ויצור עצמי של אופנה עכשווית במבחר עצום במידות 42-62. המבחר האין סופי, הביא אל "בורדו" נשים מכל רחבי הארץ ואפילו רחבי העולם, אשר סוף סוף מצאו בית בו אפשר להתלבש מתוך מבחר עצום ולא להסתפק בפרורים של גזרה זו או אחרת."בורדו", הפך לשם דבר, למועדון, לבית ולמשפחה של מאות נשים המגיעות להאנגר הגדול ומרגישות הכי יפות שיש. בבורדו עמלים כל הזמן על חידושים ועל מתן מענה לצרכים עכשוויים כדוגמת קולקציית בגוד ספורט שעוצבה לאחרונה עד מידה 62, או שמלות ערב מיוחדות
 המיובאות מחו"ל ועוד                                                .        
נאוה טלפיר , יזמית בנשמה מייעצת כיום לנשים בתחילת דרכן ומסייעת להן בכל הקשור ביציאה לעצמאות כלכלית
http://www.bordo-online.com

נאוה טלפיר הקימה לפני כ 5 שנים את בורדו - מרכז אופנה למידות גדולותבורדו הפך לשם דבר ולמותג מוביל בתחום האופנה למידות גדולות.תחת קורת גג אחת מוצגות כ-45 פירמות של אופנה עכשווית במבחר עצום במידות 42-62. ."בורדו",הפך לשם דבר, למועדון, לבית ולמשפחה של מאות נשים המגיעות ומרגישות הכי יפות שיש. נאוה טלפיר יזמית בנשמה מייעצת כיום לנשים בתחילת דרכן ומסייעת להן בכל הקשור ביציאה לעצמאות כלכליתhttp://www.bordo-online.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב